9 Eylül 2015 Çarşamba

Asker eşinden Başbakan’a: ‘Nereyi kazandık şimdi, hadi gel bana da ceza ver’

Iğdır Dilucu Sınır Kapısı’ndaki saldırıda hayatını kaybeden 32 yaşındaki Başkomiser Mehmet Parlak’ın eşi Başbakan’a tepki gösterdi
  Iğdır Dilucu Sınır Kapısı’ndaki saldırıda hayatını kaybeden 32 yaşındaki Başkomiser Mehmet Parlak’ın eşi Başbakan’a tepki gösterdiParlak’ın cenazesinde konuşan eşi Emel Yayla Parlak, “Nereyi kazandık şimdi? Nereyi? başbakanım gel bana da ceza ver, şehit eşiyim” dedi. “Gel bana da ceza ver şimdi, gel beni de al, benim canım yandı” diyen Parlak “Bana da versinler ceza, şehit ailelerine ceza veriyorlarmış, bana da versinler, kim sorumluysa hepsinin ciğeri yansın, benim kocam savaşta ölmedi, cinayet işlediler, bomba döşediler” dedi.‘Hiç uğruna gitti hepsi’Cenaze namazı öncesi tören alanına gelen Mehmet Parlak’ın şei Emel Parlak oğlunun Ay Yıldızlı tabutuna sarılarak uzun süre gözyaşı döktü. Mehmet Parlak’ın eşi Emel Parlak, şunu söyledi:“Nereyi kurtardık şimdi? Iğdır başlarına göçsün onların, helal etmiyorum kocamın kanını, helal etmiyorum bu toprağa, etmiyorum hiç uğruna gitti hepsi, nereyi kazandık şimdi? Nereyi? Başbakanım gel bana da ceza ver, şehit eşiyim. Gel bana da ceza ver şimdi, gel beni de al, benim canım yandı, bana da versinler ceza, şehit ailelerine ceza veriyorlarmış, bana da versinler, kim sorumluysa hepsinin ciğeri yansın, benim kocam savaşta ölmedi, cinayet işlediler, bomba döşediler. Nereyi kazandık? Iğdır’ı mı kazandık? Hepsi onların olsun, başlarına göçsün”Sendika.Org
Posted by SENDİKA – www.sendika.org on 9 Eylül 2015 Çarşamba
Parlak’ın cenazesinde konuşan eşi Emel Yayla Parlak, “Nereyi kazandık şimdi? Nereyi? başbakanım gel bana da ceza ver, şehit eşiyim” dedi. “Gel bana da ceza ver şimdi, gel beni de al, benim canım yandı” diyen Parlak “Bana da versinler ceza, şehit ailelerine ceza veriyorlarmış, bana da versinler, kim sorumluysa hepsinin ciğeri yansın, benim kocam savaşta ölmedi, cinayet işlediler, bomba döşediler” dedi.
‘Hiç uğruna gitti hepsi’
Cenaze namazı öncesi tören alanına gelen Mehmet Parlak’ın şei Emel Parlak oğlunun Ay Yıldızlı tabutuna sarılarak uzun süre gözyaşı döktü. Mehmet Parlak’ın eşi Emel Parlak, şunu söyledi:
“Nereyi kurtardık şimdi? Iğdır başlarına göçsün onların, helal etmiyorum kocamın kanını, helal etmiyorum bu toprağa, etmiyorum hiç uğruna gitti hepsi, nereyi kazandık şimdi? Nereyi? Başbakanım gel bana da ceza ver, şehit eşiyim. Gel bana da ceza ver şimdi, gel beni de al, benim canım yandı, bana da versinler ceza, şehit ailelerine ceza veriyorlarmış, bana da versinler, kim sorumluysa hepsinin ciğeri yansın, benim kocam savaşta ölmedi, cinayet işlediler, bomba döşediler. Nereyi kazandık? Iğdır’ı mı kazandık? Hepsi onların olsun, başlarına göçsün”
Nereyi kazandık şehir polis cenaze emel parlak


Sendika.Org

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers